Palautusohjeet

Asiakaspalautukset

Savanni noudattaa kuluttajaviraston verkkokaupankäyntiin liittyviä ohjeita. Ehjillä, käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän täysi palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Palautus on asiakkaalle ilmaista.

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen, asiakas saa meiltä yhteydenoton jälkeen ohjeet palautusta varten. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@savanni.com, kiireellisissä tapauksissa puhelimitse 050-3582643. Viallinen tuote pyritään ensisijaisesti vaihtamaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Mahdolliset toimituskulut hyvitetään ainoastaan täysissä palautuksissa. Pikakirjeen toimitusmaksua ei palauteta.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tuote voi joskus rikkoontua kuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta info@savanni.com. Ystävällinen asiakaspalvelu vastaa mielellään myös tuotteisiin liittyviin kysymyksiin ja auttaa tarvittaessa mm. lävistyskorun koon valitsemisessa.